Ammunitiehaven 351, 2511XL, The Hague. The Netherlands
+31610429148

GROUP WORKOUT/ GROEPSLESSEN

Our group workouts are short, engaging and challenging, fostering a non-intimidating and welcoming environment. We work according to the FQ philosophy which is all about positivity and inclusivity. We seek only to encourage and empower. With us there is room for all levels of fitness, regardless of your age, goals or exercise background. No matter your workout of choice, we want you to feel good while reaching your goals.

We offer a variety of 30-45 minute classes which will have you utilizing major and minor muscle groups. Our classes are for every level—whether you want high intensity or low impact classes, we’ve got the moves that will energize and tone you. We are able to adapt our classes in Spanish, Dutch, Papiamentu, English and for some classes in Portuguese. We have a maximum of 12 participant for each class so we can make sure to give proper attention to our participants. This means that each time you will be properly guided and pushed to the max by our instructors.

Please contact us to make an appointment to discuss what package suits you better.

Onze trainingen zijn kort en uitdagend, in een niet-intimiderende en gastvrije omgeving. We werken volgens de FQ-filosofie: positiviteit en inclusiviteit. Onze doel is het aanmoedigen en motiveren. Bij ons is er ruimte voor alle fitness niveaus, ongeacht je leeftijd, doelen of trainingsachtergrond. Ongeacht welke training je kiest, we willen ervoor zorgen dat je je goed voelt terwijl je je doelen bereikt.

We bieden verschillende lessen van 30-45 minuten, waarbij je gebruik maakt van alle spiergroepen. Onze lessen zijn voor alle fitness niveaus – of je nu intens wilt trainen of juist rustig aan wilt doen. Onze lessen zijn aan te passen in het Spaans, Nederlands, Papiamentu, Engels en voor sommige lessen in het Portugees. Er is een maximum van 12 deelnemers voor elke les, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de juiste aandacht gegeven word aan onze deelnemers. Dit betekent dat je bij elke les goed begeleidt wordt en tot het uiterste wordt gepusht.

Neem contact op met ons om te bespreken welk pakket het beste bij je past.

SCHEDULE/ ROOSTER

↑ Please specify class and date

MONDAY/ MAANDAG

TUESDAY/ DINSDAG

Gunz

17:45-18:15

The exercises in this workout will challenge your upperbody . It involves a series of exercises performed in rotation with minimal rest.

Deze training zal je bovenlichaam uitdagen. Het gaat om een reeks oefeningen die in rotatie worden uitgevoerd met minimale rust.

GLT

18:30-19:00

GLUTES, LEGS, AND THIGHS: This class slims and tones three common trouble zones at once. It is a total lower-body circuit workout done in only 30 minutes.

BILLEN, BENEN EN DIJEN: met deze les zal je de 3 meest voorkomende probleem gebieden in één keer trainen in slechts 30 minuten

Abs of steel

19:05-19:20

This class features intense core work to firm up your abs, lower back and oblique abdominals.

Met deze les zal je je buikspieren, onderrug en schuine buikspieren trainen en verstevigen.

WEDNESDAY/WOENSDAG

Circuit training

18:00-18:35

This is a challenging workout involving a series of exercises performed in rotation with minimal rest. These bursts of intense work will torch calories and strengthen your entire body in only 30 minutes.

Dit is een uitdagende training waarbij een reeks oefeningen wordt uitgevoerd in rotatie met minimale rust. Deze intense training zal je hele lichaam versterken in slechts 30 minuten.

THURSDAY/DONDERDAG

Rope jumping

18:15-19:00

This 30-minute cardio workout will burn a ton of calories. We will combine this workout with killer abs exercises.

Met deze 30 minuten cardio training zal je veel calorieën verbranden. Deze les wordt met pittige buikspier oefeningen gecombineerd.

FRIDAY/VRIJDAG

MAX Cardio

18:00-18:30

A 30-minute high-intensity interval training (HIIT) cardio workout that improves cardiovascular fitness, increase speed and maximize calorie burn. We only use body weight exercises that will challenge you to the MAX.

Een 30 minuten high-intensity interval  cardio training waarbij je je conditie verbetert, je snelheid verhoogt en veel calorieën verbrandt. We doen veel oefeningen met je eigen lichaamsgewicht dat jou tot de MAX zal uitdagen

Stretch

18:35-19:05

A 30-minutes active stretching class that targets primary muscle groups surrounding the hips, hamstrings, lower back, upper back and shoulders. When we stretch, we restore a muscle’s normal movement ability and we reduce pain.

Een 30-minuten actieve stretch les die zich richt op de primaire spiergroepen rond de heupen, hamstrings, onderrug, bovenrug en schouders. Wanneer we stretchen, herstellen we het normale bewegingsvermogen van een spier en verminderen we de pijn.

SATURDAY/ZATERDAG

Circuit training

10:30-11:00

This is a challenging workout involving a series of exercises performed in rotation with minimal rest. These bursts of intense work will torch calories and strengthen your entire body in only 30 minutes.

Dit is een uitdagende training waarbij een reeks oefeningen wordt uitgevoerd in rotatie met minimale rust. Deze intense training zal je hele lichaam versterken in slechts 30 minuten.

SUNDAY/ZONDAG

BEFORE AND AFTER/ VOOR EN NA